2010. július 1., csütörtök

Info


Meg egy erdekeset kifelejtettem tegnap, amit szinten az orvos neni mondott, es bar mar hallottam, de nem gondoltam, hogy ez ennyire komoly.


Szoval manapsag az egyik legerosebb allergen az a buzaliszt. Igen. Fura, de tenyleg. Merthogy ez mar annyira tultenysztett, hogy meg a teljeskiorleso sem hasonlit az igazi eredeti ösbuzara. Es a nepesseg X %-a (nem jegyeztem meg, de nagyon sok) allergias ra, de nem tudja, mivel nincsenek durva panaszai (egy ideig leagabbis.)


Ugyhogy mivel amugy is ez a nyamvadt kis gombaimnak a fo taplaleka (na meg a cukor), ezert ugy dontottem, hogy sztornozom a buzalesztet, amennyira csak lehet. Az utobbi idoben amugy is inkabb csak tönköly vagy rozsliszteket hasznaltam, azt is teljes kiorlesut, de mostantol meg jobban odafigyelek ra!


Nincsenek megjegyzések: