2010. július 19., hétfő

Day 20-21

A hetvege megint hetvege volt, ami meg is latszik a mindenfele kajalasokon is sajna. Es igy mar a mai merlegelesnek sem tudtam nagyon orulni :(

Day 20

R: maradek eziekiel palacsinta 4 db zakuszkaval, aztan vagy 5 db pufi rizs margarinnal (errol jo lenne leszoknom)
E: 0,5 l Radler es egy kisebb sosperec
U: negyed kurtoskalacs, 1 gomboc fagyi, kis sprite, szojatejes latte
V: zoldsalata sult tofukockakkal

Mozgas nem volt, mert pihinap, meg kozepkori vasaron voltunk igazabol, ezert ez az osszevissza es sajnos cukros dologk is.

Day 21

R: müzli rizstejjel
T: popcorn
E: parolt lilakaposzta birsalmaval, zakuszkas koles, kis sprite
U: szojatejes latte
V: 1 sargadinnye

Mozgas: futni voltam estefele, 12 km-t akartam, ki is neztem, h merre fogok futni, de aztan persze eltevedtem, erdoben mindenfele osvenyeken mentem, aztan meg technikai problemam is akadt, szoval kb. 14 km-t futhattam, aztan meg meg 3-4et gyalogoltam.

Nincsenek megjegyzések: