2010. július 4., vasárnap

Day 6

Ajjaj. Na ma jól kilengtem. Illetve az egyetlen tiltólistás dolog a kevéske popcorn volt, amit fél11kor este ettünk Tibivel (naná, mikor máskor). De egész nap össze-vissza ettem és ezt éreztem a hasamon is, hogy nem volt jó, fájt este. Amúgy meg az egész napot a konyhában töltöttem, amit sajnálok, mert így semmi időm nem maradt a pihenésre. És még mozgás sem volt most sem, mert a gerincem még mindig fájdalmas.

10.00: eper, zöldtea
13.00-15.00: folyamatos kajakóstolgatás főzés közben. Valahogy nem tudom megállni, hogy csak picit kóstoljak, h jó-e már, mindig után kell kóstolgatnom :S
15.00: Wokos gyömbéres zöldségek tofuval és barnarizzsel, 2 szeletke epres joghurtos torta (na ezzel bajlódtam egész nap, viszont isteni finom lett és teljesen vegán, sőt cukor helyett xilit van benne és tönkölyliszt, úgyhogy teljesen egészséges)
18.30: epres frappé SK (egyszerűen fagyasztott szójatejet, kis szójatejszínt és epret 9sszeturmixoltam, isteni :)
20.00: eper
22.30: popcorn

Nincsenek megjegyzések: