2010. július 27., kedd

28.
R: nem volt, mert vagy 10kor keltem
E: 1,5 nagy töltött paprika vegan, sajnos nemi kenyerrel
U: kis eper-szojatej turmix, goldfischli nasi :((
V: 6 california sushi roll (sajnos meg kellett vennem, mert lejart volna, de nem este 9kor kellett volna ennem sztem. :S)
Mozgas: 13 km futas. Jo volt Tibi is velem tartott bringan, igy sokkal erdekesebb es jobb volt mint egyedul. Kar, hogy olyan nehez rabeszelnem hogy jojjon.

29.

Sajnos a merlegeles nem hozott semmi eredmenyt. Ez nyilvan a kesoi kajalosoknak, na meg az egyultohelyben elfogyasztott kesudiok es mogyorok kovetkezmenye is. Azert nem nagyon orultem, mert ha azt vesszuk, h 3 hete meg miken eltem, akkor meg mindig napi -1000 kcalban vagyok. De ugy latszik ez nem eleg. Fene.

R: 2 nektarin, tönkölymüzli rizstejjel
E: 1 töltött paprika
V: sült bazsalikomos tofu (nem annyira jött be) salataval
Es kibirtam, h nem nasiztam kozte! Juhuu!
Es meg raszantam magam egy fitneszre is, nem hangzik soknak, de jol megdolgoztatott: 15 perc X-trainer, 2 kör felsotest, 2 kör lab es fenek, 15 perc bringa

Nincsenek megjegyzések: