2010. július 25., vasárnap

25. 26. 27.

Rossz, rossz, rossz kislány voltam, de azért mégsem annyira mint azelőtt, azért sem akaródzott úgy annyira beszámolnom erről. Na de hát mit szépítsük, akkor jöjjön:

25.

Lénapnak indult ismételtem, reggel zöldtea, meg citromos gömbértea hidegen (ez vmi isteni), délben paradicsomlé, meg délután szőlőlé vízzel higítva. És történt az, hogy meeting volt gyümölcstálakkal, onnan beloptam vagy 5 szem cserkót. Hazaérve ajjajajj, volt kesudió nem kevés, meg kókuszchips is. Ja és pár szem ananász. Ennyit a tehermentesítő napról.

26.

R: ananász
E: sushi box (hát sajna nem a legfinomabb, de félárra le volt értékelve, mert ma lejár, így az ár-érték arány már stimmelt. Egyébként kikészít, h itt a francos világ végén sehol nem lehet normális sushit kapni, sőt nem normálisat sem. Hol vagy Wasabiiii?????)
U: szójatejes latte
V: eljött az este és hát elszabadult aminek el kellett: volt kesudió, fél gyümölcs szelet, tönköly crackers (DM) zakuszkával és még a végén saláta-füstölt-tofu-sárgaborsós-bundábannal. (Egyébként sztem nem annyira nagy szám, kókuszzsírban sütöttem, annyira nem büdös, mint az olaj, de akkor is tiszta macera és akkor is büdös és fröcsög a zsír és na. Szal legközelebb 2szer meggondolom, h csináljak-e.) És még T. csokis joghurtját is megkóstoltam pár kanál erejéig :SSS

De legalább volt futás, reggel, persze technikai okok miatt a 10 km-t 1 óra helyett 1,5 alatt sikerült megtennem, baromi ideges voltam.

27.

Spontán nem volt, ezért a kajálás is az volt. Sztem egészséges étkezést tervezés nélkül szinte lehetetlen, főleg nem itt a világ végén.

R: rizstejjel müzli rizspelyhes
E: baguett és hagymás kenyér al a natur. (Frankó egészséges)
U: Szójatejes latte (Starbucks rocks)
V: mivel moziban voltunk bazi sok popcorn és sajnos (ezt sajnálom leginkább) vagy 2 dl kóla :((((, ja meg hazaérve fél rántott tofu a maradék (így másnaposan sokkal jobban ízlett), valamint kicsike baguett.

Nincsenek megjegyzések: