2010. július 4., vasárnap

Day 7

Hat azert meglatszott, h hetvege volt, megint kisse ossze-vissza ettem, de csupa egeszseges dolgokat es annyira nem is sokat, ugyhogy nem banom.
Volt meg egy rovidke 30 perces joga, amugy meg egesz nap a fotoalbum szerkesztgetesevel toltottem, ami anyukamnak keszul szulinapjara. Es mar nagyon szorit az ido.

10.00: eper
13.00: fini kaposztas taska 2,5 db, ezt en csinaltam vegan levelestesztabol, amit szinten en csinaltam. Mar regen ki akartam ezt probalni a napfenyes receptkonyvbol. Eleg sok macera van vele, es igazabol nekem semennyire sem lett leveles, de finom konnyedebb lett, mint a tk. tesztak, amiket eddig csinaltam.
16.00: szojatejes epres frappe
17.00: fel kave szojatejjel, 1 szelet epres joghurtos torta
+1 kaposztas, a napra elosztva

Nincsenek megjegyzések: