2010. július 30., péntek

32.

Tegnap delelott itt nagy szulinapi reggeli volt. Ugyanis regebben ugy volt, h minden az emeleten szeklo fofonok (3 db) a szulinapja alkalmabol hozz be kajakat, sutiket a hetkoznapi halando dolgozoknak. Es most ujabban azt talaltak ki, hogy inkabb egyszer 1 evben csinaljak, de akkor 3an kozosen. (Gondolom igy olcsobb :S)
Es ez pont most volt, mar elore feltem tole, hogy nem fogok tudni kicsit sem ellanallni. Hat kisse tobbet ettem, mint terveztem, de meg nagyon gondolkoztam, h egyek tobbet, nehez volt megallni, de szerencsere azert sikerult. Es a nap tobbi reszeben sztem sikerult kompenzalnom is.

R: a szulinapi kajalas folyaman megettem: 2 tökmagos rozsos zsemlet vajjal, sok füstölt lazacot, sok sült pisztangot, kaliforniai paprikat. Par szem ananaszt es par szem szolot
E: zöldsalata napraforgomaggal, kis parolt lilakaposzta (nem birtam megenni, mert annyira ereztem rajta az ecetet :S), par szem szolo, gabonakave szojatejporral
V: dinnye jocskan

Mozgasugyileg fitneszben voltam, 15 perc X-trainer, 2-2 kor feldotest, lab es popsi, es 10 perc bringa. Erdekes, mert ez nem a rendes szobabringa, hanem olyan fele, hogy majdnem vizszntesen van az ember laba es ugy kell tekerni. Szoval kb, 10-15 perc tekeres utan mar tokre erezni sztem, h a fenekre jol dolgozik. ;)))



Nincsenek megjegyzések: