2010. július 14., szerda

Egy jo hir, meg egy kevesbe


Na az tortent, h tegnap vegre sensorral futottam. Sajnos a regiben nem sikerult az elemcsere, mert mire nagy nehezen szetvagtuk, addigra sikerult ugyesen a drotocskat is eltepni. Meg amugy is vszinuleg forrasztani kellett volna a drotokat az uj elemre, szoval kuka lett.


Viszont nem birtam ki, hogy nem tudom merni, hogy mennyit es milyen gyorsan futok, ugyhogy beszereztem egy ujat :) Tegnap mar ezzel futottam, vegre, ugy hianyzott.
Meg is akartam mutatni, de sajnos ido kozben a Nike Mini mar nem tamogatja a weboldalon valo megjelenitest, szoval mar csak facebookon vagy twitteren mutagathatnam. (attol viszont szerintem megkimelek mindenkit :)
Kar, pedig ugy megszerettem a kicsiket. Olyan kis bugyuta szovegei voltak. Es amugy jol fel is pimpeltem. Kar :(

Nincsenek megjegyzések: