2010. július 15., csütörtök

Day 17

R: 2 nektarin, müzli rizstejjel
T: 4 szem mandula
E: zöldsalata arpaval, magokkal, olajbogyoval, cukkinis-tofus rizotto
U: gabonakave, aztan kesobb otthon kesudio (sajna jo sok, egyszeruen nem tudtam leallni), malnas-szojatejes frappe
V: annyira megkivantam, hogy ettem 5 szelet Wasa-t margarinnal, meg meg egy kis kesudio es orultem megint, h itt lealltam.

Mozgasugyileg pihinap volt, de kozben megkezdeztem az egyik csajszit, aki tok sokat fogyott futassal, h megis mennyi fut. Es csak heti 3szor fut. De aztan azt is megkerdeztem, h megis mennyit, hat egyszer rovidet, egyszer kozepeset es egy hosszut. Nagyon felderultem ettol, de aztan sajna kidrult, h ez neki 10, 15 es 18 km-t jelent :DDD En meg a 8-at epphogy ledocogtem a multkor :))))))))))))
Na nem baj, legalabb megvan a celom !

Nincsenek megjegyzések: