2010. július 11., vasárnap

Day 12-14

Pentek:

R: eper, az utolso megmaradt adag a szedesbol
T: muzli rizstejjel
E (kb. fel4 fele): fel adag rizs, kokusztejes zoldsegcurry (kinaibol), foztem hozza kolest
U: erdei gyumis szojatejes frappe s.k.
V: sajnos jol megeheztem az uton hazafele es csak a Tibinek vett 2 peksuti volt, az egyiket megettem, makos, paradicsomos csavart stangli volt

Ja es reggel koran mar elmentem futni, fel6kor keltem, eleg durva volt.

Szombat:

Anyukam szulinapja, hihetetlen mennyisegu finom kajak, probaltam magam visszafogni. Es magamhoz kepest eleg jol sikerult is, habar kicsit meg lehetett volna kevesebbet, de azert maskor ennek tobbszoroset lapatoltam volna be.

R+T: 5-6 szem sargabarack
E: rantott gomba, 2 rantott karfiol, 1 hagymakarika, zoldsalataval olajbogyoval, keves petrezselymes krumpli
es aztan meg a delutan folyaman: 1 szelet torta (muszaj volt megkostolnom, mindenki aradozott es tenyleg hihetetlenul finom volt, narancs-truffel torta, finom etcsoki es sok-sok kandirozott narancs. Alom.), 1 kis szelet cseresznyes suti, tobb marek mini sajtos rud es 1 cso fott kukorica

Vasarnap:

Visszaut. Utalom, mert ilyenkor mar magaban is depis vagyok, raadasul normalis kaja valahogy sose jon ossze. Most is csak peksuti volt.
R: 3 szem sargabarack
T: egy kis pizzaskifli
E: magos csavart rud
V: nagy sos perec, fel dinnye (annyira szomjas voltam, olyan jol esett)
es mivel depi a kobon volt (ujra egyedul), meg kellett meg ennem 3-4 szelet pufi rizst margarinnal :(((((((( Es annyira orulok, h itt ennel a pontnal sikerult megallnom, mert megint jott a "minden mindegy, ide veled kaja, egyetlen vigaszom"-erzes.

Nincsenek megjegyzések: