2010. július 20., kedd

22.



R: müzli rizstejjel
E: salata napraforgomaggal, babbal, fottkrumpli, kis zakuszkas koles
V: avokado krem (vegre igazan jo allaguan sikerult avokadot vennem), 1 nagy paradicsom, 1 paprika, na es itt jott a zaba: vagy 6 szelet Wasa, plusz meg a maradek 4 rizspufi margarinnal. De ezzel kesz, elfogyott a rizspufi is, margarin is, szoval most jo ideig nem is veszek, mert ugy latszik ugy van ez, mint a magvaknal, ha egyszer van otthon, nem birok leallni, amig meg van a zacskoban.
Ja es ilyen (most nagyon picit mutatok) kozel voltam hozza, hogy megegyek egy csokit, de az utolso pillanatban volt meg lelkierom felhivni T-t, aki lebeszelt rola.

Mozgas: fitneszteremben volt 15 perc X-trener, meg 3 kor felsotest, 2 kor lab+popo

Es vettem uj müzlit, ma mar azt ettem. Nagyon nehez volt olyat valasztani, amiben nincs buza, meg cukor, mez es ilyenek sem. Pedig a bioboltban irto hosszu polcokon sorakoznak a különfele müzlik. Vegul ezt vettem, tönkölymüzli es nincs benne semmifele cukor, viszont van benne pattogatott amaranth meg utifü maghej (mire en ezt kikerestem a szotarban :))).

Nincsenek megjegyzések: