2010. július 5., hétfő

Day 8

R: eper sok (ezzel jol elvoltam delig)
E 1: zold salata 2 falat tonhallal 12korul
E 2: fel 2-kor gyömberes wokos zoldseges barnarizzsel, 1 kaposztas taskacska ( a 7vege maradeka)
U: gabonakave, 0,5 l apfelschorle
V: 1 bogre fagyos erdei gyumi, bar szem mazsola (nagyon-nagyon kellett vmi edes)

Jo hir, hogy voltam futni, rossz, h meg rosszabbul voltam, mint eddig. Nem tudom mi van velem, ez olyan rovidke tav, hogy birnom kellene! Es most olyan jol is ment, volt energiam es mar nem volt annyira faraszto, javitottam is 3 percet a multhetihez kepest, igy mar 50 perc alatt sikerult lefutnom a kis kort. Aztan meg 10 percet hasizmoztam otthon. Es aztan kb. fel ora mulva ramjott a hidegrazas, be a kadba, de vegig remegtem, utana mindent ott hagytam es beajultam az agyba. De az ejjel is olyan fura volt, (faj a gerincemen ugye), nagy vihar is volt, total baromsagokat almodtam, de marha melyen aludtam es olyan vagyok most, mint akit kifacsartak.

Ja, es sajna nem sikerult megcsinalni a Nike senzoromat sem, nem sikerult az elemcsere, kuka az egesz :(

Nincsenek megjegyzések: