2010. július 7., szerda

Day 10


Na szoval lenapnak indult a nap, kicsit azert nem 100%os lett, de nem nagyon izgat, mivel focimeccsnezes volt public viewing verzioban.


8.30: schlank und fitt tea (igazabol vmi borsmenta-csalan asszem)
10.00: zoldtea
13.00: 3dl zoldsegle (DM)
15.30: citromos viz cucc (DM)
16.30: gabonakave szojatejporral
19.30: mareknyi kesudio (hat ez nem le)
20.30 apfelschorle
21.00: 3 dl sör
es sok sok viz


ja amugy vicces volt tegnap. Egy kavezobol neztuk a meccset, tomeg ezerrel, nulla szek (nekunk volt szerencsere foglalva-ezuton is koszi Anne). Es a tomegben ordibalva probaltam megtudakolni a pincer csajtol, j mi is van a frozen strawberries-ben. Kiderult, h vegulis csak eper meg jeg, kasasra turmixolva. Frankon megorultem, de aztan kiderult, h megsem oke, mert elromlott a gep, sorry. Na akkor kikerdeztem meg a jegeskaverol, aztan, h van-e szojatejuk. Mivel a jesegkave ilyen hulye fagyis alapbol kezsul, ezert kilovodott, maradtam a latte-nal, mire 10 perccel kesobb kiderult, h nincs szojatej, csak laktozmentes. Persze igy mar nem kellett, a csaj meg persze nezett, h miert nem. Gondolom nem igazan sikerult felfognia a kulonbseget. Igy vegul maradtam egy sz*aros apfelschorlenal fel oras huza-vona utan, ami horror aron volt, 3,5 euro 5 dl, mikor a boltban 1,5 l 49 cent. Na meg utana a sör, de abbol nem tudtam meginni mind az 5 dl-t.

Nincsenek megjegyzések: