2010. június 30., szerda

Day 3.

Ma volt egy jo erdekes dolog. Voltam ugyanis egy ilyen 1,5 oras eloadason, amit egy haziorvos neni tartott, aki amugy egy ideje elegge atment termeszetgyogyaszba. Az allergiakrol volt szo. Es megint szembesultem vele, hogy igen, a beleim szar allapota miatt van pollenallergiam, ami igazabol etelallergia (sztem búza es tej) csak a pollenre adott keresztreakciom ez. Ja, a beleim szar allapota termeszetesen a szuper etkezesi szokasaimmal fugg ossze, ami miatt vszinuleg tele vagyok elesztogombaval es mas egyeb nyalaksaggal. Na jo, meg egy okkal tobb, hogy valtsak :)

Ma:

Reggeli: borulas, mert az egyik csaj hozott be nekunk reggelit, minden szem szajnak tetszo dolgokat. 1 kisebb magos zsemle, 1 feher zsemle, 1 kis darab camambert, 2 kis fetakocka paradicsommal, 2 lazacostekercsecske
Tizorai: vekonyka dinnyeszelet
Ebed: semmi, ugy jol laktam
Uzsi; a tegnap este fozott árpa tejszines brokkolival (igen, FOZTEM:) ) es egy gabonakave
Vacsi: tegnapi zelleres sali mogyival

Nincsenek megjegyzések: