2010. június 29., kedd

Day 2

Bazi álmos vagyok, úgyhogy csak röviden:

cukrot ma sem ettem, pedig ebéd után betámadott a csokijunkieság ördöge (der kleine Schweinehund), de szerencsésen hárítottam egy apfelschorle-val, ami mondjuk nem a legegészségesebb, de legalább hozzáadott cukrot, édesítőt nem tartalmaz.

reggeli: nagy adag müzli rozstejjel, eperrel, banánnal
ebéd: zöldsaláta (sajna volt rajta vmi gyanúsan joghurtos szósz, de azt megpróbáltam félretenni), sült újkrumpli
uzsi: 8 szem mandula
vacsi: saláta répával, káposztával, zellerrel, gyömbérrel és mogyoróval, aztán még sok mogyi. (most csak remélhetem, hogy tudok ma aludni vmit és nem leszek rosszul tőle)

ja, és rászántam magamat egy fitnesztermezésre, de olyan gyenge voltam valahogy ma is. Pedig csak 38 percet futottam a gépen+45 perc hát és hastorna volt.

Nincsenek megjegyzések: