2009. július 4., szombat

Szombat

Sat, Jul 04 2009 Grade Grams Cals

Breakfast
2 nektarin, 1 szilva, pár ropi

100
Butter - Without Salt D- 14 100
Jam - Apricot & Peach
30 55
1 rozs zsemle

150
latte macchiato

63
Croissants, Butter D 42 171

Lunch
Penne - Barilla Plus B 150 536
paradicsom szósz

52
fagyi

150
Total Calories Consumed 1,377


Mozgás: Pihenőnap (sok séta az IKEA-ban)

Ma IKEA-ban voltunk, és úgy időzítettük, hogy ott is reggelizünk, mert a csajszi akivel mentem imád ott reggelizni. Hát részemről nem volt egy húj de haj de különleges 2 szelet sajton, kis vaj és dzsemmen kívül, szeritnem azért az ebéd sokkal jobb, de hát ez van. Ráadásul meg capucchino sem volt ezen a fránya helyen, szal ihattam filter kávét (blöhe). Hát igen, a magyar IKEA-ban sztem sokkal jobb a kaja, de ez van. Úgyhogy emiatt mondjuk sikerült totál kiéhezve odaérnünk, ennek megfelelően kissé kiadósra sikerült a reggeli. Aztán ebéd is sajna jó későn volt, amikor hazaértem, 4kor. Még gondolkodtam, h benyomjam-e a mini adag fagyit (=+1 nap eltolódás), de úgy döntöttem, h úgysem akarom, hogy nagyon megszokja a szervezetem ezt a csökkentett kalóriabevitelt, szóval mindenféle ürügyre hivatkozva csak benyomtam :P

Nincsenek megjegyzések: