2009. július 9., csütörtök

Csütörtök

Thu, Jul 09 2009 Grade Grams Cals
Breakfast
müzli szelet

100
2 kis szelet tk kenyér toji+vajkrémmel

300
Nectarines A 50 22
Plums A 150 69
Activia Fruit Strawberry B+ 115 114
Lunch
saláta vegyes

260
kis breze

200
haferkeks

135
Dinner
cappuccino

65
Snacks
haferkeks

135
kinder bueno

123
Total Calories Consumed 1,523


Mozgás: 60 perc futás. Reggel. Igen, végülis sikerült összeszednem magamat és reggel munka előtt még futni egyet. Kinyírós volt az tuti, de ma este már nem lett volna időm menni. Aztán végülis csak egész délelőtt voltam olyan mint a mosott kaki, utána délután már a szokásos volt.
Azonkívül ma nem bírtam ki és többet ettem, mint kellett volna, meglátszik a kalóriákon is, bőven túlszárnyaltam a cél 1200-at, de nem nagyon izgat, mert kicsit kezd megint minden a kaja körül forogni nálam, és ezt utáltam régen is. nem akarom, hogy ez legyen a központi dolog az életemben, hogy már ma azon gondolkodjam, hogy mit eszek holnap után és számolgassak. Ezt nem akarom. Hát ennyi.
Ja, meg futás közben is éreztem már, hogy a múltkor kicsit meghúzódott vádlim nincs vmi jól. Most már csak bicegni tudok, úgyhogy sajnos kénytelen vagyok kihúzni a holnapi futást. Sajna muszáj, pedig gondoltam, h mégis menni kéne, de nem éri meg, hogy totál lerobbanjak. Nem? :S

2 megjegyzés:

Csodanő írta...

Szia!

A blogomban ( csodano.blog.hu ) tervezem egy "így csináljuk mi" rovat elindítását, ahol összegyűjteném a fogyókúrázó, és erről blogot vezető Nőket, akiknek az értékrendjük is stimmel (nem 30 kiló vasággyal az álomcéljuk, pl.). Tetszik, ahogy csinálod, szeretnélek Téged is meghívni!

Ha érdekelne, és szívesen részt vennél egy ilyen "nagy összefogásban", szólj (írd meg kommentként az oldalon, kérlek...)! A megvalósítás 1-2 héten belül várható!

Ezért cserébe szívesen felajánlanék egy 20%-os kedvezményt a Csodanő Fitnesz Videó portálon!( www.csodano.hu )

További sok sikert kívánok Neked a fogyáshoz, mozgáshoz... ;)

További szép napott!

Zsú - Csodanő

keriann írta...

Érdekelne a dolog, bár nem nagyon tudom még, hogy miről van szó.