2009. július 8., szerda

Fraaaanc

Ez az idő nekem nagyon betett. Úgy volt, hogy ma lesz a Fitnessstaffel, amikor cégtől minden sportosabb egyén kivonul és köröket futkos, és minden ember minden köre után adományoz vmi összeget a cég vmi rászorulónak. Erre építettem fel az egész hetem mozgását, hogy ma majd futok egy jó 12 km-t. Erre bazz elhalasztották jövő hónapra, mert zuhogott az eső. Úgyhogy én már láttam szomorú sorom, hogy ma is egyedül futkosok, de akkor meg 5 percenként néztem az időjárást és naná, hogy esett. Most persze elállt, de mostmár nem jutnék vissza világosban. Az annya!!!!!!!!! :RRR Hogy tartsam így az edzésprogramomat???? És már csak alig van idő. nem beszélve arról, hogy nem hiszem, hogy a nyáron már jobb idő lenne, ergó lehet, hogy több edzésem is ki fog maradni. Neeeeeeeee, mikor rászánnám magam, akkor az időjárás lép közbe, ez annyira nem igazság :((((((((

Nincsenek megjegyzések: