2009. július 7., kedd

Kedd

Tue, Jul 07 2009 Grade Grams Cals
Breakfast
eper+ez meg az

100
Oat Bran Flakes Cereal A 28 115
Strawberries A 300 96
kis tk szelet kenyér, szelet toji, vajkrém, 1 ubi

150
Yoghurt - Plain
180 101
Lunch
kis breze

200
mohn quark taler

400
Total Calories Consumed 1,162


Mozgás: végül rávettem magam egy futásra, pedig nagyon rossz idő volt és az energiaszintem=0 volt. Úgyhogy most büszke vagyok magamra :) Ja, amúgy legfőképpen azért szántam rá magamat, mert ma véletlenül eszembe jutott és utánaszámoltam, hogy már csak 8 és fél hét van addig!!!! (bocs, de most nem akarom még leírni, h mi az, majd ha már tényleg úgy érzem) Sürgősen neki kell fognom edzeni, ez a mai is már része volt. Sikerült futnom egy 58 percet, abban 6x2 perc lendületeset. Hiába, sajnos csak ezzel lehet igazán edzeni, pedig hogy hogy utálom!! Baromira kifáraszt, bár azt hiszem, ez is a célja :D
Majd holnap meg is nézem a futónaplómat, kíváncsi vagyok, látszanak-e rajta a gyorsabb szakaszok. Csak ma már lusta vagyok feltölteni. Majd holnap;)

Nincsenek megjegyzések: