2009. július 14., kedd

Kedd

No comment. Illetve de. Annyiszor rájöttem már, hogy a csak kicsit megkóstolom nálam nem megy. Ha megkóstolok vmi finomat, nem bírom abbahagyni. Hülye vagyok, mert ma sem gondoltam, erre, meg is lett az eredménye, megint csomó kaja.
Ja és ráadásul hagytam magam rábeszélni, hogy menjünk ma Burger Kingbe ebédelni. Erős voltam és egy salátát ettem kruplival, de iszonyatosan szar volt a saláta és el nem tudom képzelni, hogy mi kerül annyiba. Szóval még az sem volt jó :( aztán persze közbejött, hogy az egyik üzleti partner megint hozott be a felesége által gyártott eper-tiramisut, ami sajnos isteni, na és onnantól nem volt megállás a leejtőn.

Pedig reggel még olyan kis szorgalmasan felkeltem 1 órával előbb, tornáztam egy Alexandra Vitalitást :(

Mostanában kezd alábbhagyni az akaraterőm. Ezt nem akarom. Holnaptól megint jobb lesz. Érzem ;)

Nincsenek megjegyzések: