2009. július 15., szerda

Szerda

Wed, Jul 15 2009 Grade Grams Cals
Breakfast
eper tiramisu diétás

150
Tk zsemle SK A 71 189
lätta margarin

35
Radishes - Raw A 8 1
fél szelet light sajt

56
cappuccino

65
Lunch
Tagliatelle - Egg, Dry
125 453
Pasta Sauce - Creamy Mushroom
125 110
kis saláta

70
Total Calories Consumed 1,128


Ma hajnalban arra ébredtünk, hogy zuhog az eső, vihar ezerrel. Az egész nap olyan volt, hogy hol sütött a nap, hol bazi nagy vihar. Úgyhogy én már le is mondtam arról, hogy lesz ma lauftreff, de végül egész jó iső lett, szóval mentem. Egész jól ment, az egyik fickó azt monda, hogy már egyre jobban futok. Sztem mondjuk nem, csak a múltkor esőben hegyre fel nem igazán volt jó. Mindenesetre ez a mai egész okés volt, nagyjából egyedül futottam, mert a lassúaknál kicsit gyorsabban, a gyorsakat viszont nem értem utól. Viszont folyton meg kellett állnom, bevárni a lassúakat, mert nem tudtam az utat, erdőben mentünk, és én minden orientációmat elveszítettem :)

Na szóval mai 58 perc futás kipipálva.

Ja, és még tegnap csináltam ezt az epertiramisu-t, fogyis verzió, hát persze így nem is lehet elvárni, hogy ugyanolyan legyen, mint az eredeti, de hát ez van. Szóval én így csináltam:


250 g epret megmostam, feldaraboltam. Tálban összekevertem 250 g zsírszegény túrót (ez a német túró inkább olyan, mintha az otthonit joghurttal kikevernénk, szóval inkább olyan folyós állagú, Lidlben lehet is venni otthon is) fél csomag vaníliáscukorral, 1 ek citromlével és 45- csepp sztíviával. aztán már csak rétegelni kellett, alulra eper került, rá 3 db babapiskóta (csak cukrozott volt), aztán túrókrém, végül eper zárta. az egészből nekem 2 nagyobb adag lett.
Kcal: 262/adag

Nincsenek megjegyzések: