2009. augusztus 11., kedd

Kedd

Nagyon fáradt vagyok, most jövök a kádból, nagyon jól esett egy kis melegvíz. Nagyon lefáraszt a meló, jövő hét pénteken van leadási határidő, és elég szarul állok. Bár nem az én hibámból, de ez nem vígasztal.

Tue, Aug 11 2009 Grade Grams Cals
Breakfast
1 tk kenyér vajkrémmel, 12 koktélparadicsom

150
müzli joghurttal

300
Lunch
breze

185
lazacos tojásos baguett

298
Peaches A 158 62
Grapes A 92 62
cappuccino

65
corny csokis

65
Total Calories Consumed 1,186


Mozgás: Ma lett volna 60 perc futás (5*4perc lendületes) tervezve, és még az eső sem esett vagy 1,5 órán át, szóval el si indultam futni. Sikerült is úgy kb 3,5*4 percet nyomnom, aztán naná, hogy technikai okok miatt szenvedés volt ezerrel. Na nem baj, lgközelebb jobb lesz.

5 megjegyzés:

fairybug írta...

Te ebéd után már nem is szoktál enni? hogy bírod? nem vagy nagyon éhes este?

Polli írta...

Szia!
Olvastam az interjúdat Csodanőn, és nagyon szurkolok Neked is :-)
Ja, és hihetetlen aranyos a kis futós emberkéd :-)))

keriann írta...

fairybug: hát eddig nem nagyon ettem már ebéd után, sajnos az utóbbi hetekben párszor "bűnöztem". Az elején sokszor éhes voltam, de mostmár nem nagyon. Meg nagyon sokat iszom, mindig, amikor megéhezem iszok egy teát pl. az megtölt.

Polli: Köszönöm, én is olvastalak téged, én is szorítok neked, kitartás!!!

fairybug írta...

a futós emberkéd szerintem is irtó cuki! majdnem csináltam magamnak is, csak aztán rájöttem, hogy átlag havi egy futásnál sok értelme nincs. :D

a változatosság kedvéért én is olvastalak titeket! :D hajrá, lányok. :)

keriann írta...

Köszi :) Én is olvaslak :)