2009. augusztus 30., vasárnap

Kletterpark


Mát majdnem akartam írni, hogy kezdek visszazökkenni a normális kerékvágásba, erre jött a 7vége és fuccs. Mindegy. Illetve nem, de ezen már nem éri meg bánkódni.

Viszont amiről írni akartam: tegnap végre elmentünk a Kletterparkba, amire még Tibi szülinapjára tavaly vettem 2 belépőt. Igen, laza 1 év után sikerült elmennünk :)) Szóval ez egy ilyen izé kalandpark szerű, amikor ilyen fenyők törzsére kötelekkel vannak minden pályák kiépítve és ilyen hegymászós kötéllel megy végig rajta az ember, Nem nagyon tudom elmagyarázni, akit érdekel, az nézze meg ezt a honlapot.

Szóval eléggé tartottam tőle, mert mondjuk eléggé tériszonyom van, de érdekes módon nem sok helyet féltem. Teljesen megnyugtató volt, hogy tudtam, hogy teljesen ki vagyok biztosítva és nem történhet semmi. Viszont annyira kifáradtunk, hogy az hihetetlen, nem gondoltam volna, hogy ilyen fárasztó ez a fákon mászókázás. Már ott éreztem, hogy nagyon fogy az erőm, a végén totál ki voltun készülve. Aztán éjjel már meg sem bírtam fordulni az ágyban, annyira izomlázam lett a felsőtestemben. A gatya felhúzása még most sem megy, hihetetlen, mintha lebénultam volna, annyira fáj minden mozdulat :DDD

Szóval összességében sztem egész sokat tettünk az izmainkért is (bár utána megálltunk egy vendégéőben, ahol irtóra bekajoltunk, mert már kopogott a szemünk. Na és hát az alma fahéjas bundában vmi isteni!!!!!!), és eléggé szórakoztató is volt. Csak baromi hideg volt, 3 réteg ruha elenére s szétfagytam és azért elég drága móka (per fő 18 euro) szóval szerintem egyhamar nem megyünk vissza. De tényleg jó volt kipróbálni, tetszett :D

3 megjegyzés:

fairybug írta...

jajj, egyszer én is úgy kipróbálnék egy ilyen kalandparkot! itthon is van egy csomó helyen, de félek, az én kondim még nem tart itt! :)

jó kis hétvége lehetett! :)

keriann írta...

amúgy vannak könnyebb pályák, ahova nem kell akkora erő, szóval nyugodtan próbáld ki egyszer! Meg aztán az én kezeimben is alig van vmi erő, 3 fekvőtámaszt sem bírok rendesen megcsinálni :)

macsibibi írta...

A gyerekvasút környékén van egy, e a szem vmi könnyű verzió, gyerekeknek, pedig úgy elmennék egy ilyenre. Imádom a hegymászókötelet, imádok hegyet mászni. :)