2009. augusztus 10., hétfő

Hétfő

Új hét, újult erő.
Legalábbis majdnem. Munkahelyen nagy a hajtás, de ma mindenképpen akartam menni futni, merta hét elég nehéz terhelésű lenne, de hát sajnos az eső közbejött. Egész nap olyan volt, h hol esett, hol csak lógott az eső lába és az én kis lelkemben mindig aszerint dúlt a harc, hogy hogy alakult az idő: megyek-e ma futni vagy sem. Aztán hazaérve már át is vettem a cuccom, a cipőm húztam volna, és akkor megint rákezdett, azóta abba sem hagyta. Így aztán inkább letettem a futásról, és elpakolásztam, elmosogattam, szárítót leszedtem stb. most pedig egy teával letelepszel a tv elé azt hiszem. Minden esetre legalább a kaja úgy ahogy rendben volt:

Mon, Aug 10 2009 Grade Grams Cals
Breakfast
2 db túrópogi

200
latte

65
1 sajtos zsemle

200
Peaches A 158 62
Grapes A 92 62
Lunch
breze

185
saláta

200
rozs zsemle

150
joghurt

120
Total Calories Consumed 1,243

Nincsenek megjegyzések: