2009. augusztus 26., szerda


Tudom mit írtam tegnap, de valamit mindenképpen le akartam írni. Na szóval ma volt Lauftreff (kivételesen nem egyedül futottam ;) + hullára kifáradtam). És ilyet beszól nekem az egyik csaj kb. félidőnél, hogy én hogy trappolok és látja, hogy nem a teljes talpamon gördülök, hanem előrehelyeződik a súly és ez nem jó, próbáljak változtatni blabla. Jó, frankón jól esett persze. Erre itthon bedőlök a fürdőkádba, persze az új Shape-pel (erre az utóbbi pár hónapban szoktam rá, mindig megveszem) és ezt olvasom benne a Nike Run oldalon: "Pár tanács futóknak: Fontos, hogy mindig figyeljünk arra, hogy egyenes felsőtesttel fussunk, a csípő minden lépésnél előremozduljon. Az viszont, hogy teljes talpon gördülünk-e vagy versenyszerűen csak a talp első részén futunk, TELJESEN MINDGEY." Há! ÓÓÓÓ igen!!! Csajszi le van tojva :) Hehehe

5 megjegyzés:

Polli írta...

Haha ez jó :-D De a trappolás nem olyankor van, amikor valaki sarkosat lép vagy telitalpasat?
Mondjuk én a futásban annyira nem vagyok otthon... Hozzá kell tennem, konkrétan lábujjhegyen futok, mikor muszáj, vicces :-DD
Tavaly nyaralás alatt olvasgattam Shape-et, király kis újság. Bár most gyakrabban veszek Wellnesst, de gyakorlatilag egy kutya, az ilyen magazinok JÓK :-D

keriann írta...

Hát én szerintem amúgy nem is trappolok, de mindegy. :)
Otthon én is Wellness-t vettem inkább, de itt az nincs. Ja és vicces, tegnap beszélgettünk bent az egyik csajjal, kiderült, h ő is olvassa és végigbeszéltük az utóbbi pár számot, h mi volt a jó benne stb. Nem tudom, lehet, h pénzkidobás, mert őjat nem sokat mondanak ezek a magazinok, meg a diéták is eléggé kamuk, de valahogy nekem tök jó motiváció. :D

Polli írta...

Elnézte a csajszi a trappolás-dolgot, érzem :-D
Igen, nagyon jó motiváció, meg az érzés, hogy majd most milyen sokat meg fogok tudni az egészségről, és majd milyen fitneszguru leszek mindjárt, és hipp-hopp meglelem az egészséges, szép, hatékony, küzdelemmentes és gyors fogyás titkát :-)) De úgy tűnik, hogy jó kapcsolatépítő eszköz is ;-)
Most valahol koleszban laksz, hogy nem vagy otthon? Mert írtad, hogy otthon még volt Wellness :-)

keriann írta...

Ja, nem, hanem nálam az otthon Magyarországot jelenti :) Mert most Németországban lakunk, és itt nincs Wellness.

macsibibi írta...

Én trappolok, de másképp nem tudok. Próbáltam lábujjhegyen, de az nekem olyan "pipskedő", nekem nem természetes, szóval marad a sarkas-talpas. :)