2009. augusztus 19., szerda

Szerda

Wed, Aug 19 2009 Grade Grams Cals
Breakfast
1 pufirizs

30
Grapes A 46 31
2 szelet tk kenyér 2 szelet tojással vajkrémmel

360
diétás exquisa túrókrém cseresznyés
125 109
Lunch
nagy tányérban kevés tészta sajtszósszal

500
cornetto triple choc

230
Apples - Granny Smith A 154 80
Total Calories Consumed 1,340


Mozgás: 53 perc futás. Nem tudom mi van velem, de hulla vagyok. Mintha legalábbis a félmaratont futottam volna, annyira kivagyok. azonkívül az is elég gáz, hogy a mai Lauftreffre egyedül én mentem el. Most vagy én néztem el, hogy ma hol futunk, vagy mindekinek túl meleg volt a futáshoz. Mindegy, én megtettem amit tudtam.

Ja, és a triple choc cornetto irtó finom. Igaz, nem lehet összehasonlítani az olasz fagyizó rochejával, de azért jégkrém kategóriában elmegy és "csak" 230 kcal :)

Nincsenek megjegyzések: