2009. augusztus 3., hétfő

Hétfő

Ejnye-bejnye, csúnya voltam, itt-ott kilengtem és túrótortát sütöttem (isteni), ami nem is lenne baj, ha lenne kisebb tortaformám és nem mindjárt 12 szeleteset sütnék. Aztán ugye meg gyorsan is romlik, hát igen, be kell hamar nyomni ;)

Na viccet félretéve a mai nap:

Mon, Aug 03 2009 Grade Grams Cals
Breakfast
1 magos kenyér lättával, ubival

150
1 tk kenyér vajkrémmel, 1 szelet tojás

150
1 szelet túrótorta

284
Honey, Strained Or Extracted C- 21 64
Lunch
saláta

200
breze

185
kis zsemle rozs

120
cappuccino

65
Apricots A 140 67
Dinner
Melons, Honeydew A 177 64
Total Calories Consumed 1,349

Mozgás: Alexandra Vitalitás. Futni kellett volna mennem, de az időjárás nem kooperált velem, végig zuhogott onnantól, hogy hazajöttem :(

Ja, és este megpucoltam holnapra a sárgadinnyét vagy mi (enyhe túlzással nevezem így a tököt, ami olyna, mintha kicsit megcukrozták volna), aztán hát nem fért bele a dobozkába, le kellett ennem egy kicsit belőle :P

Nincsenek megjegyzések: