2009. augusztus 6., csütörtök

Szerda

tegnap olyan fáradt voltam este, hogy már nem volt kedvem bekapcoslni sem a gépet, beestem az ágyba (meg előtte kivasaltam pár férfiinget :S).
Úgyhogy most pótolok:

Wed, Aug 05 2009 Grade Grams Cals
Breakfast
1 magos kenyér lättával, ubival

150
szar eloregyártott süti (ahh de finom)

100
breze

185
Butter - Without Salt D- 18 129
Lunch
kínai tészta tofuval

550
kinder bueno

123
Dinner
Apricots A 70 34
Total Calories Consumed 1,271


Mozgás: Ma volt a Fitnessstaffel, eléggé jó volt, mert nem volt túl meleg. Jó lassú kényelmes tempóban kezdtem a futást, és teljesen jól bírtam, csak aztán a 6. kör után a rendezők szóltak, h mostmár vége. Én meg mondtam, h felőlem hazamehetnek, de én még nyomok egy kört :D Szóval eléggé gáz volt, h mire befejeztem, egyedül punnyogtam be a "célba". Hát igen, lassan futottam, de akkor is, azt mondták, h 8ig lehet futni, ők meg már fél8kor elhúztak. Mindegy, ez van, én örülök, h sikerült rendesen futnom és kész. Ja, amúgy 15 km lett.

Nincsenek megjegyzések: