2009. augusztus 4., kedd

Kedd

A mai nap evés szempontjából eléggé oké volt. És már a túrótortából is csak 1 szelet van, azt oda adom Drágának, hadd egye meg holnap. Bár eléggé nehéz lemondani róla.
Egyébként mostanság nem vagyok megelégedve, mert nem fogyok, sőt kicsit híztam is. Igaz, erről csak én tehetek, mert az utóbbi időben egyre gyakoribbak lettek a "kilengős" napok. Ezt nem szabad engednem. Pl. ma is elhatároztam, hogy csak azt eszem, amit adnak a menzán, hal volt vmi minike tésztával, már paráztam, hogy nem lakok majd jól. Megettem, és tényleg nem volt egy túl laktató, de aztán mire a kávémat megittam már jól voltam lakva. És igaz, h most éheske vagyok, de nem durván, szóval elmegy. Az a baj,h leginkább az agyamban van a gond, hogy előre parázok, h nem fogok jól lakni, és akkor összeeszem mindent. Ezen kell még dolgoznom.

Tue, Aug 04 2009 Grade Grams Cals
Breakfast
1 barack+kis almalé

50
1 sajtos rozs zsemle

180
Melons, Honeydew A 266 96
Lunch
1 szelet túrótorta

284
cappuccino

65
Spaghetti - Cooked, Enriched, With Added Salt B+ 125 196
hal, ráolvasztva sajt

250
Total Calories Consumed 1,121


Mozgás ma nem volt, pihenőnap, holnap lesz Fitnesstaffel, ha a körülmények is úgy alakítják, akkor ott majd futok egy jót.

2 megjegyzés:

fairybug írta...

szia!

szerintem még nem kommenteltem ide (vagy ha igen, akkor elfelejtettem :)), de nagyon szeretem a blogod. olyan jó ez a futónapló itt oldalt, meg egyáltalán, hogy ennyit futsz!
azt leírnád egyszer, hogy mi az a Lauftreff meg a Fitnesstaffel? :$

amúgy én is ugyanígy szoktam lenni, hogy meglátom a kaját, és sokszor a húzom a szám, hogy vajon elég lesz-e. menzán étkezésnél nem segít, de otthon pl. tök jó , ha az ember kistányérra pakol, ott a kisebb adag is bőségesnek tűnik. :)

ja, azt még megkérdezhetem, milyen magas vagy?

hajrá-hajrá, sztem jól csinálod! :)

keriann írta...

Örülök, hogy írtál és annak is, hogy olvasgatsz! :)
írtam egy új postot, amiben leírom, hogy mik azok amiket kérdeztél, remélem valamennyire érthető.
Egyébként 154 cm vagyok, kicske, de erős ;)