2009. augusztus 17., hétfő

Nos, tegnap tegtörtént a nevezés. Igen, neveztem megint a huszonnemtudomhanyadik Nike félmaratonra. Most aztán már csak azt kell kitalálnom, hogy hogy oldjam meg a hazautat. Legjobb lenne, ha Tibi tudna jönni velem, de az csak jövő héten derül majd ki. Mindenesetre ezúttal a tesóm neve alatt fogok futni. Kár, de sajnos rettentően sokallom a 12000 Ft nevezési díjat és mivel ő még diák, negyedáron nevezhet. Úgyhogy ő nevez, én futok :) Szurkoljatok, hogy sikerüljön :)

3 megjegyzés:

fairybug írta...

de ügyes vagy, hogy ilyenre vállalkozol! :)

biztos nagyon jól fog menni! mikor is a lesz a megpróbáltatás?

Polli írta...

Hűha, ez izgalmas vállalkozás, te bátor láány :-)
Nagyon szurkolok, biztos menni fog :-)
Egyébként hol lesz? Nem vagyok képben a félmaratonokkal kapcsolatban :-)

keriann írta...

fairybug: szeptember 6. a nagy nap :)

Polli: köszi a szurkolást! Budapesten lesz, az egész belvárost körbefutjuk majd kb.

Ja és akit érdekel: www.futanet.hu Csak ajénlani tudom, nagyon jó kis futásokat szoktak rendezni, amikor otthon voltam, 6-7 futáson is részt vettem egy éveben. persze rövidebbeken ;)