2009. augusztus 20., csütörtök

Csütörtök - mérges vagyok nagyon magamra

Igen, mérges vagyok, mert egy marha vagyok. Már megint nem bírtam ki és este fél9kor nekilltam tortellinit enni. Cseppet sem voltam éhes. Csak mivel hogy Tibi este ért haza és éhes volt, kifőztem a tortellinit és hát úgy indult, h egy szemet megkóstolok. Igen, és után megint kimentem a konyhába, megint megkóstoltam egyet és aztán jött a többi. Komolyan mondom, sokkal jobb lett volna még az is, ha tányérra kiteszem, mert állítom kevesebbet ettem volna. Olyan hülye vagyok, miért kell ilyenekkel elszarni az elért eredményeimet???? Nagyon mérges vagyok magamra.... Ja, és most persze már éhes is vagyok :SSSSS

Thu, Aug 20 2009 Grade Grams Cals

Breakfast
Grapes A 36 24
sajtos rozszsemle

250
Blueberries A 73 42
Yoghurt - Plain
150 84
Peaches A 79 31

Lunch
rozszsemle

150
breze

185
saláta

150
cornetto triple choc

230
cappuccino

65

Dinner
tortellini

400
Total Calories Consumed 1,611


Mozgás: semmi, pihenenőnap

Nincsenek megjegyzések: