2009. november 15., vasárnap

Szombat

Ma Ikeáztunk, szóval nem volt időm főzni. Szerencsére előre beterveztem a pihenőnapot, jól is jött, mert nem volt semmi időm, meg tisztára lefáradtam mire hazaértünk. Ja, és beszereztem az új Shape-t, ami csak hétfőn jelenik meg hivatalosan! Mostanában rákattantam az ilyesmire :)

Reggeli: 2 mandarin, aztán 1 óra múlva zabpehelykása aszalt szilvával, mandulával

Tízórai: 2 kis szelet vinétás pirítós

Ebéd: Ikeában nem volt túl sok választék vegán kajákból, úgyhogy kizárásos alapon minestore leves, bio paradicsomszószós tészta (nem volt nagy durranás). Aztán még egy szelet vegán Daim torta (persze hogy itthon hagytam az antioxidáns csokit).

Uzsonna: 1 kocka antioxidáns csoki



Zabpehelykása aszalt szilvával, mandulával:

A "recept" Houpette-től származik, de én is megörökítem itt:

  • kb. 1,5 dl rizstej
  • 5-6 ek. zabpehely
  • 5-6 szem aszalt mandula
  • 2 ek. madula forgács

Szóval egyszerűen megmelegítem a rizstejet (vagy bármilyen növényi tejet), az aszalt szilvát kis darabkákra vágom és összekeverem a tálban a zabpehellyel és a mandula forgáccsal. Az egészet leöntöm a meleg tejjel, összekeverem és hagyom 15 percet állni, hogy megszívja magát. Lehet minden módon variálni persze, néha szoktam fahéjat tenni hozzá vagy mézet.

Nincsenek megjegyzések: