2009. november 22., vasárnap

Léböjt - 3. nap

Tegnap letelt a 3. napom is. Hát nem bántam, hogy nem kellett menni dolgozni az biztos. Ebéd után elindultunk Regensburga moziba, elég jó volt, utána meg beugrottunk az Ikeába. Viszont a mozinál egy elég nagy lépcsőt kellett megmászni, na akkor éreztem, hogy most vagy megállok pár percre, vagy itt összeesek. Meg ugye az sem esett a legjobban, hogy Tibi ott mellette nyomta a popcorn-t, kólát, pedig nem akart enni rám való tekintettel, de aztán sikerült meggyőznöm, hogy miattam nyugodtan. Én meg szopogattam az almalevemet közben...

R: citromos víz, Fastentee
E: krumpliveles lé (na ez isteni, ezt tudnám enni mindennap) 3 közepes krumplit, 2 répát, 2 szelet zellert, 1 hagymát és egy fél póráhagymát főztem össze, picike sóval és egyszerűen csak átszűrtem. Viszont úgy fájt a szívem, hogy ki kellett dobnom azt a sok finom zöldséget, ami a szűrőn fennmaradt :(
V: Almalé mangóval

Mai kép:

Nincsenek megjegyzések: