2009. november 27., péntek

Léböjt után - 1. felépítő nap

Elég nehéz volt megoldanom a dolgokat, mert ma reggel korán hazautaztunk és az egy 8 órás út a kocsiban. Úgyhogy sajnos ennek megfelelően nem is alakult túl jól ez a nap, legközelebb sokkal jobban fogok figyelni, mert tényleg írtó fontos a 2 felépítő nap még.

R: csipkebogyó tea kis mézzel
T: 1 kisebb alma (Az ünnepélyes pillanatot, amikor 1 hét után először használtam a fogaimat, nagyon kiélveztem, lassan, minden falatot jól megrágva ettem)
E: krumplileves, az, aminek a levét iszogattam, csak most a zöldségek is benne maradtak. Ez is nehézkes volt, mert én betettem magamnak kis dobozkába, de hát a kocsiban enni, miközben minden zötykölődik stb.
U: puffasztott köles
V: na itt szúrtam el de nagyon. Elvileg csak kis Wasa-kenyér volt tervezve, de estére már itthon voltunk, anyukám bevásárolt persze minden jót, úgyhogy nem bírtam ki. Ettem 1 kisebb szelet kenyeret (saját sütés), fél csokis croissant (szánom-bánom), 1 kocka egészséges csokit és köles golyót. Igen, nagyon hülyén tettem. Kb. fél óra múlva minden vér a hasamban volt és úgy leesett a vérnyomásom, hogy tényleg aggódtam, hogy el ne ájuljak. Így jár az, aki nem bír magával.
De megfogadtam, hogy ennek tudatában a mai 2. felépítő napot sokkal értelmesebben fogom csinálni! Úgy legyen!

Mai kép:


Ja, és közben egy ajánlás mindenkinek, aki szereti a szép képeket (ez is onnan van): EyeCandy with MissRuby

2 megjegyzés:

J írta...

Hűű, annyira ügyes vagy! Nagyon gratulálok!

keriann írta...

Köszönöm szépen! Nem volt ám aaaannyira vészes ;)