2009. november 23., hétfő

Léböjt - 5. nap

Végre túlvagyok a félidőn! :D

Ma egyébként délelőtt megint gyenge voltam és éhes. Aztán 2 kiskanál méz a teába és minden rendben volt. Viszont eléggé megijedtem, mert pár napja fehér lepedék van a számban. De aztán olvastam, hogy ez is a méregtelenítés jele, hát jól van, túlélem.
Ja, egyébként azt elfelejtettem mondani, hogy napok óta irtózatosan fázom egyfolytában. Ez is vele jár. Amúgy is fázós típus vagyok, de most tényleg nagyon.

R: citromos víz, menta tea, fastentee
E: zöldséglé dobozos
V: gyümilé (grapefruit, mandarin, bodzabogyó, ananász), és mindjárt a szenna teám (blőhe)

Ja, és ma voltam tornázni, egy lazább step óra volt, nem bántam, és még így is könnyített verziót csináltam, de szerencsére nem volt semmi gondom, jól esett. Pedig azért érzem, hogy néha körhintázik a vérnyomásom...

Ja és végre tegnap este éreztem először lebegést, és a könnyű érzet is megjött ma :)

Mai kép:


Nincsenek megjegyzések: