2009. november 21., szombat

Léböjt - 2. nap

Tegnap letelt a 2. napom is. Be kell vallanom, hogy nagyon lassan.
Reggel kíváncsi voltam, hogy a szenna teának milyen hatása lesz (mert itt csak gyógyszertárban lehet venni, ott is csak úgy, hogy a gyógyszerésztől kell kérni és elmagyarázza, hogy ilyen-olyan hashajtó és csak rövid ideig szabad inni stb.). Viszont én nem tapasztaltam semmit, nem rohangáltam wcre sem. Viszont azt érzem, hogy tényleg fontos a béltisztítás reggelente, mert így nincs semmi fejfájásom, amit viszont régen sokszor tapasztaltam. Szóval jól vagyok, csak ne enne mindig mindenki körülöttem és minden úgy illatozik és minden reklám kajákról szól. Viszont nem éhezem egyáltalán, ha éhes vagyok, iszok és ennyi. Érdekes módon a megszokás, az ízek és maga az evés hiányzik.
Egyébként tegnap tornáztam is, csak a gyengített verziót csináltam a tornámnak, de jól leterhelt, gyengébb vagyok azért, azt érzem. És tényleg olyan érzés sokszor, hogy csak szeretnék feküdni, a plafont bámulni és semmit nem csinálni, semmire nem gondolni. De azért nem nagyon érzem még azokat a lelki-fizikai változásokat, amikről olvastam másoknál, de érthető, még csak a második napon vagyok túl.

R: citromos meleg víz, Fastentee (gyógyteakeverék: maté, csalán, menta és citromfű)
E: zellerleves, de hogy ez milyen pepecs munka volt! Végülis csak megfőztem vízben zellergumót, 2 szár zellert, 2 répát, 1 hagymát. Ezt aztán leturmixoltam és átpréseltem a szűrőn, ami 2 órát tartott de komolyan. Na ez nem tetszett. Meg a zellerből is elegem van most kicsit :)
V: graipfruit-mandarin-ananászlé koktél, nyami, lefekvés előtt szenna tea

Közben azért iszom a C-vitamint is és egy Mg-Ca-Na-t tartalmazó lúgosító port is.
Meg rengeteg vizet és sok teát: csipkebogyót, mentát leginkább. És közben úgy érzem, hogy nem tudok már még egy kortyot legyűrni :)

Mai képem:

Nincsenek megjegyzések: