2009. november 26., csütörtök

Léböjt - 8. utolsó nap

Ma délelőtt megint rágtam a kefét, mert ma volt a főnök csajszi utolsó napja és sütött 3 fajta sütit és mindenki azt ette, nagyon jól illatozott. De én persze nem ettem, és kaptam is tőle egy elég durva beszólást, mármint nekem rosszul esett. Az egyik kolléga mondta, hogy most biztos jó szar nekem stb., erre a főnök csaj: "Jó előre bejelentettem az utolsó napomat és hogy hozok valamit, jó előre tudtad, úgyhogy nekem nem kell hogy lelkiismeret furdalásom legyen" Hát kösz, ki mondta, hogy legyen és egyébként is magánügy, nem? Na mindegy, valószínűleg túl magamra veszem.

R: citromos víz, fastentee
E: zöldséglé (dobozos)
U: csipkebogyótea 2 kiskanál mézzel
V: gyümölcslé (alma, grapefruit, bodzabogyó)

Ma egyénként megint voltunk fitneszteremben, és egy jó durva órát sikerült kifognunk, rendes nagy súlyzókkal, olyanokkal, mint amit a fickók szoktak használni. Szóval jó fárasztó óra volt, utána még 15 percet elliptikus trénereztünk. És meg kell mondanom, hogy teljesen jó formában voltam, végig bírtam, semmi gyengeség, de szédülés se semmi. Hihetetlen, hogy hogy hozzászokott a szervezetem, teljesen alkalmazkodott a nem evéshez. Ha valaki nekem azt mondja, hogy 8 nap nem evés után így érzi magát az ember, el sem hiszem :)

Holnap folytatom az első felépítő nappal.

Mai kép:


Nincsenek megjegyzések: