2009. november 25., szerda

Léböjt- 7. nap

Ma egy eléggé kellemetlen szituba kerültem: a főnök csaj búcsúzásképpen meghívott mineket reggelizni egy étteremben. És hát én ugye csak egy levet és vizet ittam, miközben mindenkinek óriás tányérokon hozták a zsemléket, croissantokat, 20 féle sajtot, felvágottat, gyümölcsöt, müzlit, ne jó nem sorolom. Persze egyből a figyelem középpontjába kerültem, hogy miért nem eszek. Szerencsére azért a legtöbben egyszerűen tudomásul vették, páran még érdeklődtek is, hogy milyen megy ilyesmi. De azért szomorú érzés volt nézni őket evés közben és a latte macciatto-t igazán megkívántam :( Annyira jól nézett ki. Na jó, én sem panaszkodhatok, frissen facsart narancslét gyömbérrel ittam.

R: citromos víz, fastentee
E: frissen facsart narancslé gyömbérrel
U: kis almalé
V: krumplileveslé, szenna tea most

Ma egyébként nem terveztem tornát, de aztán úgy döntöttem, hogy adok a mérgeknek, és nyomtam egy 45 perces tornát. Egyébként ma már teljesen jól vagyok, mintha rendesen ennék, gyengeség, fáradtság jele sincs.

Mai kép:

Nincsenek megjegyzések: