2009. november 13., péntek

Péntek

Reggeli: megint 2 kisebb szelet tk. kenyér (Fitnessbrot) növ. pástétommal. Aztán megint alma 3 óra után és 2 dl multivitamin lé (100%)

Ebéd: mivel ma hamarabb eljöttem a munkából, főztem egy gyorsat. Már régen ki akartam ezt próbálni, Fittanyukánál az eredeti recept. Nálam kicsit rondán néz ki, de finom nagyon!



Zakuszkás köles:

1 csésze köles
3-4 ek zakuszka
1-2 ek olívaolaj
2 ek szezámmag
fél tk pirospaprika csípős
bio zöldfűszer

A kölest 2,5-3-szoros vízben a zöldfűszerrel megfőztem, utána olajat, zakuszkát, szezámmagot, pirospaprikát hozzáadtam. Ennyi, nagyon gyors és finom. Én uborkasalival ettem, de köretnek is nagyon jó.

Utána még muszáj volt innom egy kis kávét szójatejjel, aztán a kocka antioxidáns csokit. (Fura volt, mert 2 kockát terveztem, de 1 is elég volt, meglepődtem :D )

Aztán most este pedig nyomtam egy óra szobabringát, jól leizzadtam, fürödtem, most pedig nyugodtan még megnézem ezt a Cold case részt és elégedettem bújok ágyba :)

Szép az élet :D

Nincsenek megjegyzések: