2009. november 20., péntek

Léböjt - 1. nap

Tegnap tehát elkezdtem a léböjtöt. Előző éjszaka alig aludtam, úgy izgultam, hogy hogy fogom bírni.
Érdekes módon nem is volt olyan rossz, csak más itthoni problémák jöttek közbe, és ezért eléggé levert voltam este. Szóval a menüm:

R: citromos langyos víz, Fastentee
E: 2,5 dl zöldséglé (bolti)
V: gyümölcskoktél grapefruitból, almából, mandarinból és egy kis mini ananászlé, lefekvés előtt szenna tea

Fizikailag is elég jól voltam, délután azért éreztem, hogy olyan beteges érzésem volt, nyakam fájt, ici-picit a fejem. Akkor tettem a csipkebogyó teámba 2 kiskanál mézet és utána már minden rendben volt.

2 megjegyzés:

J írta...

de szuper! Hány naposat tervezel?

keriann írta...

Szuper lesz, ha kibírom ;)))
Még nem tudom, attól függ, hogy hogy érzem majd magam, de az első 4 napot mindenképp meg akarom csinálni, mert elvileg ennyi kell, hogy igazán megérezd. Viszont 10-nél több tuti nem. (Huhh, most igazán messzinek tűnik az a 10!:D)