2009. november 28., szombat

Léböjt után - 2. felépítő nap

Sajnos azért a mai nap sem sikerült annyira tökéletesre, mint terveztem, sajnos elég sok dologra elcsábultam, amire nem kellett volna, de legalább jól éreztem magam testileg és nem ettem degeszre magam.

R: zabkása szójatejjel, aszalt szilvával
Késői ebéd: barnarizs lecsóval, sajnos egy kis mirelit pizza is lecsúszott (ejnye)
V: A tesómnak szülinapja volt, ezért volt torta és ünneplés, sajnos a tortából is ettem egy szeletet és hát az nem volt egy cseppet sem egészséges torta...
A léböjtről akkor pár lezáró gondolat:
Nagyon örülök, hogy kipróbáltam, nem mindig volt könnyű, de nem is volt annyira nagyon nehéz. Érdekes volt figyelni a test reakcióit, megint megtanultam valamit magamról. Az persze nagyszerű érzés, amikor az emberből távoznak a mérgek és ezt még érzi is, az már kevésbé, hogy társadalmi életet ilyenkor nem nagyon kéne élni, főleg nem közös ebéd, reggeli stb. És tényleg nagyon fontos a pihenés! Én végig rendszeresen relaxáltam, ilyen mélyen még sosem sikerült ellazulnom, mint a léböjtös napokban. Azonkívül az is jó, hogy a legtöbb embertől dicséretet kaptam a kitartásomért :)
Szeretném tényleg megtartani a léböjt szokását és legközelebb tavasszal újra kitisztítani a szervezetemet, tényleg hihetetlen, hogy mennyit számít!

Mai kép:




Nincsenek megjegyzések: