2009. november 24., kedd

Léböjt - 6. nap

Ma túllendültem a holtponton. Illetve nem is volt holtpont, csak most éreztem már, hogy egyre múlnak a zavaró dolgok, gyengeség, éhség és a többi méregtelenítés tünete.
Ma is tornáztam, ma csak itthon egy gyors 44 perces tornát, de azért jól leizzadtam. És már folyton azon jár az agyam, hogy hogy fogom megtörni a böjtöt, hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem várom :)

R: citromos víz, fastentee
E: zöldséglé (üveges, de sajna elfejetettem megnézni, hogy 60 % répaléből, azt meg ki nem állhatom, szóval úgy ahogy sikerült legyűrnöm 2 dl-t)
V: Krumplileveslé (ma főztem magamnak holnapra levest és nem bírtam megállni, inkább azt ittam a gyümölcslé helyett) Szenna tea ma nem lesz, mert kicsit hasmenésem volt ma. Elég lesz a citromos víz.

Mai kép:

Nincsenek megjegyzések: