2010. augusztus 10., kedd

Tegnap kicsit kiakadtam. Mivel hogy nem hogy fogytam, hanem hiztam, meghozza majdnem fel kg-t. En ezt nem hiszem el. Mindegy, nem erdekel. Kezdem azt erezni, h mar megint annyira gorcsosen akarom a fogyast:S

Amugy meg kikeszitenek az egezsseges eletmodu "mintaemberek". Merthogy hat "itt es itt meg kellene mashogy enni, javitani es ezt azt elhagyni es igy ugy amugy". Elegem van. En mar annak orulok, h igy ahogy meg vmi minimalis hatarral tudok enni es letezni es kesz. Es kulonben is minek jon nekem engem itt frusztralni, ugysem fogok tudni teljesen a nagy emberek atlagatol elteroen enni, mert igenis neha elmegyek ide-oda, meg eszek ezt-azt, mert ennyi kell a boldogsagomhoz. Igen, akkor is, ha ez nem maga a megtestesult egeszsegesseg.

Kezd betelni a hocipom....

2 megjegyzés:

Réka írta...

Azt hiszem egy egészséges középutat kellene találni, hogy az esetek zömében azért odafigyelsz arra, mit eszel, főleg, h mikor, de moziban pl ne kelljen szoronganod, h akkor eszel-e kukoricát colával, stb.
Totálisan szabályozva nem lehet (boldogan) élni.

A hízás pedig nem az izom miatt van valójában?

keriann írta...

Szerintem is valami ilyen lenne jó, hogy szorongás nélkül, szigorú szabályok nélkül, de egészségesen. :)

Sajnos nem az izom miatt van, de majd még erről írok.