2010. augusztus 13., péntek

43-47.

43.

R: áfonya, tönkölymüzli, szójajoghurt
E: zöldsaláta szotyival, 1 sült paradicsom kis parmezánnal, sült újkrumpli, apfelschorle
U: 3 pufirizs
V: vegán tiramisu, kis zöldbab leves, pufitönköly

Fitneszben voltam, szokásos.

44.

R: Áfonya, rizstej, tönköly müzli
E: tonhalas saláta (amiben a tonhal 2 falat volt), kis gyümisaláta, vegán tiramisu
V: sajnos ettem mindent, kibontottam a parenyica sajtot és ettem egy negyedet, meg margarinos wasat, meg szilvalekvart :(

Futni voltam, összesen csak kb. 1ö kmt-t, aztan még vagy 4-et szenvedtem.

45.

R: tönkölymüzli rizstejjel
E: a kínaiból kókusztejes zöldség curry rizzsel (sajna fehér), apfelschorle
U: 3 pufirizs
V: dió, mandula, mogyoró, 2 marék kb. :(

Fitneszben voltam. SZokásos kör. És mérés is volt, erről később bővebben.

46.

Dinnyenapot akartam tartani, de este persze megint rámjött a kisördög és ettem magokat, vagy 2 marékkal, mandula és kesudiót, kis szilvalekvárt.

Pihenőnap

47.

R: erdei gyümis müzli (szigorúan cukor és búzamentes) rizstejjel
E: szánom-bánom, Mcdonalds-ban voltunk, fishmac menüt ettem, cola lighttal = mereg, mereg, mereg, szenny, szemét. Mentségemre szóljon,h nem akartam menni, de nem volt idő és Tibi oda akart menni. Sajnos mondjuk nem pisztollyal kényszerített, h egyem meg a szemetet :S
U-V: 1 szójatejes latte + sütöttem vegán linzert, szilvalekvárral tapasztottam össze. Nagyon finom, csak a sok margarin nem annyira tetszik benne. És jóóóóó sokat megettem.

Futni voltam reggel, 10 km-t, de nagyon kifárasztott.

Nincsenek megjegyzések: