2010. augusztus 8., vasárnap

40-41.

40.

R: 1 körte, 1 alma, 1 nektarin
E: sushi (uborkas maki es kalifornia rolls), es vegán tiramisut akartam csinálni es a készítés közben jó sokat kóstogattam
U: kávé, kis tiramisu
V: fél popcorn (:S) és alnaturás tönkölyropogós

Reggel futottam 10 km-t. Még mindig 1 óra 15 perc alatt sajna, de remélem ez a sok dombon múlt ahova felfelé kellett futnom. Ja és végig zuhogott az eső, nem annyira volt kellemes...

41.

teljes összevisszaság

R: rizstejjel müzli
T: pár falat bagett és szőlő
E-U: Ikeában ettünk, én zöldséges couscous-t, nagyon finom volt, ez új amúgy. Aztán ehhez ittunk még apfelschorlet, meg ettem egy kis gyümisalit.
V: tiramisu vegán (erről majd még bővebben), meg diómix jó marékkal és pár falat bagett. Megint rámjött a zaba :S

Pihenőnap.

Nincsenek megjegyzések: