2010. augusztus 18., szerda

51-52.

51.

R: teak
E: tegliatelle zoldpestoval, kis parmezannal, ananasz, kb. 6 kis csokigolyo
U-V: 3 wasa, aztan nekialltam tejbegrizt fozni, mert eszembe jutott, h ugy ennek ebben a szar idoben egy olyat. Szojatejbol keszult. De aztan mikor ettem, rajottem, h meg mindig utalom a tejbegrizt :S ugyhogy le kellett vmivel oblitenem, sajnos vagy 3 margarinos wasat megettem, meg 4 margarinos tönkölypufit. Ja es egy kis kocka antioxidans csokit (cukormentes) :(((

Nem volt mozgas, mert rettenetes esos ido van, meg bujkalt bennem vmi.

52.

tamad a kor, a megfazas.

R: fel nektarin, müzli, rizstej
E: rantott camambert salataval (annyira kivantam a camambert, hogy egyaltalan nem zavart, h szabalyszeges)
V: mar megint belem bujt a kicsi ordog. Ettem koles a cukkinis lencsepörkölt maradekaval, koviubival, nem keveset, aztan ittam egy 2 dl szojatejes xilites kakaot, 3 nektarint. Ezt ugy kb. 1,5 ora leforgasa alatt. Aztan meg ittam 2 nagy bögre mezes citromos kamillateat, h adjak a laznak egyet!

Mozgas semmi, kezdek aggodni, h mi lesz igy a felkeszulesemmel, mar csak 18 nap maradt, nem akarok most kiesni a ritmusbol. Gyogyulni-gyogyulni-gyogyulni!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: