2010. augusztus 2., hétfő

36.

R: Szolo, tönkölyös müzli rizstejjel
E: salata napraforgomaggal, maradek kelkaposztafozelek (mostmar kicsit eleg belole), 6 szem mandula es 0,5 l apfelschorle. Nem birtam ugyanis magammal.
V: csak egy kis joghurtot akartam elvileg, de aztan meg nekialltam fozni mara fini ebedet es mivel megint 6 szemelyre sikerult foznom, hat jol beettem belole. (Amugy ilyen paradicsomos cukkinis padlizsanos csicseriborsos quinoa-t foztem, nagyon fini lett) Ja es meg egy kis szojajoghurt is volt.

Fitneszteremben voltam, szokasos: 15 perc X-trainer, 2-2 kör felso, alsotest es 15 perc bringusz.
Ugy tunik a pulzusoram megadta magat, legalabbis 10 percnel lefagyott es azota is ugy van, nem tudom, lehet, majd megprobalom megbuheralni.
Es elegem van az esobol es az oszi idojarasbol. Augusztus van, nyarat akarok!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

Réka írta...

Milyen kitartó vagy! Mindig csak olvasom, olvasom, h megint fitnessz, megint futás meg dinnye nap, stb, én meg csak döglök, nasizok és lustálkodom. De legalább nem hízom, ez is valami. Na de majd hétfőtől kezdek magammal valamit, muszáj!
Ja és gondolom az oldalsó számláló is máshol áll már! :-)
Nagyon ügyes vagy, hajráhajrá!:-)

keriann írta...

Köszi, nagyon köszi! Mar lassan azt hittem, h mindenkit halalra untattam ezzel a napi beszamoloval, de muszaj, mert igy legalabb betartom valamennyire.
Amugy nalam a mozgas egy dolog, nekem az konnyebben megy, na a csokieves hanyagolasa (3 hete nem ettem csokit), na az elegge nagy probatetel nekem! Ismersz, gombocartur vagyok :)

Viszont sajna a szamlalo nem igen halad, ez kisse elkeserit, mert se kg-ban, se cm-ben nem igen van valtozas :(