2010. augusztus 6., péntek

39.


R: 1 banan, szolo
E: salata szotyival, es paella hozza. Ezzel elkovettem azt a hibat, h feher rizst ettem, aminek hatasara kb. mar 2 oraval utana kinzott az ehseg.
U: emiatt muszaj volt ennem meg 3 szelet puhirizset (margarin nelkul - haladas :), egy gabonakavet es egy apfelschorlet
V: foliaban sult pisztrang petrezselymes krumplival es salataval, capuccino.

ugyanis munkahelyi program volt: hüttengaudi :) Munka utan elkirandultunk a kozeli kis vendegfogadoba, kb. 50 perc gyaloglas volt, es ott volt nekunk kaja rendelve. Nagyon szuper volt, igazan jol ereztuk magunkat, pedig nekem semmi kedvem nem volt menni. De a hely is szuper volt, volt elozene meg minden. Ugyhogy kicsiket jol beettem, mert irto fincsi volt a hal is, a krumpli meg isteni. Sajnos a salatan volt egy kis majonezes ontet, probaltam leszedegetni. Meg ittam egy cappuccinot sajna rendes tejbol, mert majd elaludtam es alternativa az espresszo lett volna, de azt meg cukor nelkul nem tudom meginni. Igy mosta sztem kisebb rossz mellett dontottem.


Ja, de azert megiscsak buszke vagyok magamra, mert volt desszert: TIRAMISU! A kedvencem!!!!! Es meg vmi bayern krem ize gyumolcsszosszal, es mindenki evett es en NEM!!!!!

Nem kis erofeszitesembe kerult mondjuk...

Nincsenek megjegyzések: