2010. augusztus 24., kedd

Neveztem

Az a helyzet, hogy megtörtent. Neveztem. A 25. Nike felmaratonra. Szept. 5-en lesz, 10 oratol. Mar vagy 2 napja minden nap megnezem az idojaras elorejelzest, persze meg minden nap mast mutatott. Legyszi szurkoljatok, hogy teljesen jo futoido legyen, nem tul meleg, de nem zuhogo eso. Jo lenne, ha nem lenne kanikula, a rakparton az = halal.
Addigra jo lenne vegre teljesen meggyogyulni is, hogy teljes erobevetessel sikruljon.
Ja, es minden szurkolot szivesen varok a futas barmelyik pontjan, orias transzparensekkel, h " Hajra, te vagy a legjobb" :DDDDD

3 megjegyzés:

Gesztenyelány írta...

húú, én úgy mennék szurkolni, de Egerben leszünk:( vagyis az jó, csak kár, hogy mindig minden egy időpontra jön össze. De gondolok Rád!

Réka írta...

Febuában a fejembe vettem, h idén majd indulok én is meg majd hetente néhányszor kimegyek futni a Margit szigetre, persze még futócipőm sincs, majd jövőre. :-) hajrá és szorítok. Én most nem tudom, van-e akkor vmi progi, ha nem, akkor a végén még ott leszek szurkolni neked! :-)

keriann írta...

Lanyok, aranyosak vagytok koszi :) Igazabol mar az is sokat szamit, ha gondoltok akkor ram es kuldtok egy kis energiat :DD