2010. augusztus 14., szombat

Na szóval kis összefoglaló

rinya on:

az van, hogy szerdán a fitneszben csináltunk megint fitnesscheck-et, mert már vagy 2 hónapja nem volt. Az amikor a szobabringa szerű számítógépen 15 percet kell nyomni és a végén a teljesítményemet kiértékelik. Ja, és ennek a teljesítmény indexnek a kiszámolásához kell méreckedni is. És mivel már vagy 1,5 hónapja többé-kevésbé egészségesen eszem és rendszeresen sokat sportolok, kíváncsi voltam, h fejlődtem-e vmit. Illetve hogy kilóban sajnos nem fogytam, de hogy ez mondjuk több izmot jelent-e vagy ilyesmi.

Hát sajnos megint padlót fogtam.

A mérleg 52kg-t mutatott, az eddigi legtöbbet. A BMI-m 23 maradt, változatlan, vagyis az sem igaz, hogy a zsír-izom aranyom javult volna. Semmi. Az egyetlen, hogy vmit javult a teljesítményem, 1,0-ről 1,3-ra, de a normális értéktől (normális edzettségűeknél állítólag átlag 3) még mindig iszonyatosan messze van. Szuper. Totál lelombozott. Ennyit a cukor elhagyásáról, a sok sportról, a vegánságról, a lé- és dinnyenapokról. Jó, igaz, h gyakran bűnöztem ezt azt, de ahhoz képest, amit azelőtt nyomtam, ez még mindig irtó sok kalória mínuszt jelentene. Nem értem mi a baj velem :(

Már gondoltam arra is, h nem érdekel, fogok egy sz*ros fogyiturmix port és azt nyomom amíg le nem fogyok, tudom, h bazi egészségtelen, de az egyik csaj a munkában 6 kg-t fogyott vele 3 hét alatt. Vagy összekaparok mégis 360 nyamvadt eurót (anyám de sok) és elmegyek a metabolic balance programra (a tv-ben pont most láttam riportot, 11 kg-t fogyott 6 hét alatt a csaj). Az legalább egészséges. Szóval egyszerűen nem tudom, h mihez fogjak. Akarom vissza az 1 évvel ezelőtti alakomat! Fel akarom újra venni a gatyáimat! Pedig akkor mennyire elégedetlen voltam magammal! Most meg mit nem adnék, ha megint olyan lehetnék! Vagy csinálok 2 hét léböjtöt vagy nem tudom! Ahhhhhhhhhhh!

Légyszi, légyszi, ha van valami ötletetek, kipróbált, bevált módszeretek, akkor ne tartástok vissza!!!!

rinya off

2 megjegyzés:

Réka írta...

Azt látom egyedüli problémának, h bár ha le is fogyunk, meg is kell tartani azt, különben minek szenvedtünk. Én pl a (sajnos már) normál súlyomat minden további nélkül tudom tartani, onnan nem hízok tovább, de ha pl lefogynék 6 kg-t, na akkor nem tudom, h simán tudnám-e tartani, v durván, napról-napra meg kell-e kűzdeni érte, abban az esetben nekem nem éri meg.

keriann írta...

Nem tudom, sajnos en igazabol meg sose fogytam le. Ill. tavaly ilyenkor amilyen voltam (amilyen ujra szeretnek lenni), olyan szoktam normalisan lenni. Csak aztan jott a lelki melypont es most hoppe kuzdok a +5 kg-val. Szoval nem tudom, h milyen lenne, ha ugy igazan lefogynek egyszer...